IPW Forretningsenheder
Opdel dokumenter på baggrund af en forretningsenhed og adskil alle former for registrering mellem deres tilhørsforhold i organisationen.
Med IPW Forretningsenheder deles dokumenter og registreringer automatisk i en eller flere forretningsenheder.
Så slipper du for at afgrænse og filtrere data på tværs af din organisations segmenter, produktionssteder, divisioner og markeder.
På brugerniveau er forretningsenhederne tilgængelige for alle, men den enkelte bruger får som udgangspunkt kun vist dokumenter, som er relevant for brugerens forretningsenhed.
Nøglefunktioner:
- Tilknytter forretningsenheder til dokumenter, formularposter, brugere, brugergrupper, profiler, kategorier, kolonneopsætninger og hurtigfiltre.
- Universelle på tværs af formularer og registreringer.
- Dokumenter kan knyttes til flere forretningsenheder – eller slet ikke være knyttet til en specifik forretningsenhed for at indikere, at dokumentet er relevant for alle.
- Dokumenter knyttes automatisk til samme forretningsenhed som brugeren selv.
- Brugere kan fortsat have adgang til at se (og lade sig inspirere af) information i andre forretningsenheder.
Fordele
- Forskellige forretningsenheder kan dele samme løsning, men pr. automatik være adskilt.
- Brugere ser som udgangspunkt kun dokumenter fra egen forretningsenhed.
- Nem adgang til information om øvrige forretningsenheder
- Samlet og lettilgængeligt overblik for administratorer