Transparent

Er du vores næste holdkammerat?

Kom med på rejsen

?

Karriere

04/10-2024

Passioneret it-supporter søges

Vores motto er “Gør i dag bedre”. Det er ikke en tom floskel. Det er tværtimod det præcise formål med vores software. Den skal hjælpe vores kunder med at lave færre fejl i dag, end de gjorde i går. Den skal hjælpe dem med at reducere mængden af reklamationer og utilfredse kunder. Den skal hjælpe dem med for hver dag at få mindre ressourcespild og færre ulykker, uheld og sikkerhedshændelser.

Vi kan sige med fuld sikkerhed, at du mange gange har anvendt, spist og drukket produkter fra virksomheder, hvor vores software hjælper med at producere ensartet og forudsigeligt, og levere effektivt uden afbrydelser. Hvad enten det er syltede agurker, kattegrus, mælk eller rugbrød. Eller om du åbner for vandet, sætter dig ind i et tog eller fly, tanker benzin på bilen eller tager imod en pakke i døren. Selv når du blot åbner døren, hvad enten det er hoveddøren eller køleskabsdøren.

I 22 år har vi leveret software til at bygge ledelsessystemer i. Det omfatter især kvalitetsledelse, miljø- og arbejdsmiljøledelse, og it-sikkerhedsledelse hos vores kunder. Vores kunder er i mange størrelser – fra de relativt små til de allerstørste. Hver dag har et sekscifret antal brugere i Danmark og udlandet adgang til vores software.

Vi er i rivende udvikling og har mange planer for fremtiden. Vi har også både lysten og viljen til at føre dem ud i livet.

Derfor søger vi nu en it-supporter mere til vores supportafdeling.

 

Om dig

Du skal trives med en varieret og nogle gange travl hverdag, hvor du skal håndtere henvendelser om mange forskellige hjørner af vores system og øvrige it.

Vores software er i evig forandring med nye features, løbende brugerfladeudvikling og endnu større tilpasningsevne til virksomhedheder i forskellig størrelse. Du skal have en god, praktisk erfaring med at supportere kunder med varierende it-kundskaber, og du skal være udstyret med en både analytisk og lærevillig hjerne, når det handler om at løse problemer. Din baggrund er sandsynligvis it-supporter, men vi har ikke blikket stift rettet mod et bestemt eksamensbevis. Det er din passion og din nysgerrighed, og din erfaring med at omsætte begge dele til service og god kundesupport, der er afgørende for os.

Vores software er webbaseret og drives som software-as-a-service i vores datacenter. Vi har også en del on-premises løsninger hos vores kunder. Du kommer i berøring med alt fra Windows, Linux, PHP, MySql og EntraID, til Elasticsearch, OpenAI, Zabbix og meget andet. Du behøver dog slet ikke kende det hele. Vores arbejde foregår i teams, hvor man ikke er bange for at udvikle hinanden, lære af hinanden og hjælpe hinanden. Du skal derfor have både lysten og evnen til at indgå i teams.

 

Om jobbet

Du kommer til at deltage i almindelig first level support for vores kunder. Kommunikationen foregår oftest i Zendesk, men telefonsamtaler og teamsmøder anvendes også ofte til at afdække problemstillinger og drøfte løsninger. Du skal problemfrit kunne kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale. Du deltager også i teknisk fejlsøgning i samarbejde med vores udviklere.

En del af dit arbejde vil også være servicebesøg af vores softwareinstallationer, både i vores datacenter og på on-premises løsninger. Du skal også hjælpe med intern it-support for vores medarbejdere, og lave løbende vedligeholdelse og udvikling af vores interne it-setup.

 

Om holdet

Vi klarer selv det meste i huset. Vi har allerede en etableret og erfaren supportafdeling, der arbejder nært sammen med vores udviklingsafdeling. Vi har mindst lige så passionerede kolleger til både test og dokumentation. Det hele er krydret med en hær af konsulenter og undervisere, der lærer vores kunder at bruge softwaren og hjælper dem med at få mest muligt ud af den. Vores salgs- og marketingafdeling er ikke til at komme udenom! Vi elsker at kommunikere og skabe synlighed på alle mulige måder, så du altid ved, hvor du kan finde os.

Lige omkring 50 medarbejdere er vi i det hele på vores base i Kolding. En ret broget flok, hvad alder, køn og baggrund angår. Lige så broget er vi, når det kommer til fritidsinteresserne. På det punkt er vi både inkarnerede pizzabagere, begejstrede øl- og kaffebryggere, fodboldtrænere, spejderledere, gamere, chilidyrkere og hjemmeværnsfolk. Vi kan nemlig rigtigt godt lide mennesker, der er lige så passionerede i fritiden om noget ganske andet.

Det mest iøjnefaldende fællestræk er måske vores uhøjtidelige omgangstone og humoristiske sans. Vi vil faktisk ikke lyve om, at vi også hygger os i hverdagen, men vi er her bestemt ikke for hyggens skyld. Vi er her, fordi vi vil gøre i dag bedre. Både som softwarehåndværkere, som respekteret leverandør og som god arbejdsplads.

 

Er du interesseret?

Send os en ansøgning.

Vi behandler ansøgningerne løbende.

Lad os finde den rigtige løsning til din virksomhed

Book et idémøde, se en demo og find ud af, om du vil have mere hjælp fra os. Det koster dig ikke noget.