Transparent

Input til nørden inden I går i gang

?

Integration til tredjepart

IPW-løsninger kan integreres med dit økonomisystem (ERP) og et væld af tredjeparts datakilder.

Filosofien er at udnytte eksisterende data til at skabe konkurrencemæssigt forspring. Det fjerner en række arbejdsprocesser, som i virkeligheden ikke skaber værdi, men kun er omkostningskrævende – noget der især gælder flere reklamationssystemer.

Integrationsmuligheder

  • IPW kan integreres direkte med systemer baseret pÃ¥ Oracle, Microsoft SQL Server, DB2, mySQL, PostgreSQL og med alle systemer, der understøtter tilgang via ODBC. Det vil sige alle gængse ERP-systemer.
  • Vi kan ogsÃ¥ basere vores datatilgang pÃ¥ filbaserede lagre som CSV-filer, Excel-filer, Access-databaser og lignende.
  • Endelig har vi mulighed for at udforme integration baseret pÃ¥ avancerede teknikker som Remote Procedure Calls (XMLRPC, SOAP) eller ved præsentationsmæssigt at indlejre oplysninger i et præsentationslayout, som stammer fra andre brugerflader.

 

Integration kan ske direkte til datakilden, der indeholder de ønskede data. Den tilgangsvinkel er især interessant, hvis vi alene tilgår data for læsning i fx ERP-systemer.

 

Ved mere kompleks tilgang, hvor der også skal leveres data tilbage til ERP-systemet, aftaler vi en passende snitflade mellem de to systemer, så data kan udveksles uden at give problemstillinger omkring opdatering og videreudvikling af de implicerede produkter.

 

Ofte anvender vi en kombination af forskellige integrationsteknikker: Forholdsvis statiske data (fx kundekartotek og vareregister) overføres mellem de to systemer en gang i døgnet. Ved hurtigt skiftende data (fx lagerbeholdning og restordreoversigter) udformes en snitflade, hvor IPW tilgår data direkte i et ERP-system.

 

Ved senere udvikling af nye, supplerende løsninger i IPW skal der alene foretages en udvidelse af den eksisterende integration. Det indebærer bÃ¥de sikkerhedsmæssige og økonomiske fordele. I tilfælde, hvor hele eller dele af det underliggende ERP udskiftes (fx et økonomisystem), er det alene i integrationens tabeller, der skal foretages ændringer. Brugerfladen bibeholdes. Det vil sige, at dine medarbejdere og kunder (hvis de har adgang) ikke skal til at vænne sig til en ny løsning.

 

 

Vi har pt. lavet integration til:

  • Axapta (Dynamics AX)
  • Navision (Dynamics NAV)
  • Concorde XAL
  • SAP
  • Movex
  • ASPECT 400
  • MAPICS
  • P4
  • DC4
  • SharePoint
  • Datavisualisering

Mangler du noget?

Vi har lavet specialløsninger i snart sagt enhver branche. Integrationer til et væld af tredjepartsprodukter. Og hjulpet endnu flere kunder med selv at opbygge løsninger til at dække behov, vi end ikke havde hørt om før.